dinsdag 29 mei 2012

Shoplog 26'05

Na vrijdag m´n een na laatste examen gehad te hebben, ben ik zaterdag lekker de stad in gedoken.
Want shoppen, daar had ik al lang geen tijd meer voor gehad. Ik weet het zeker, shoppen is goed voor je humeur en psychische toestand. Hier dus een shoplogje met foto´s.


Sacha tas (van €50,- voor 30,-)

Deze tas wilde ik eigenlijk al heel lang. Maar ik had niet zo'n zin om er 50,- voor uit te geven. Nu hij in de sale was kon ik hem niet laten staan!

Lees snel verder voor meer aankoopjes!

 

Panterprintblousje H&M (€20,-)

Deze vond ik zo leuk! Juist omdat hij leuk staat op een broek maar ook leuk op een shortje staat.


een ''Amerika sjaal" (€5,-)

Deze kocht ik in een winkeltje in Arnhem waarvan ik helaas de naam niet meer weet. Hij is lekker lang en ik vond hem leuk voor bij een simpele outfit met een blazer.


Zwart/wit blazer H&M (20,-)

Ooooh deze vind ik zo geweldig! En hij was maar €20,- wat echt goedkoop is voor een blazer!


Knopjes oorbellen H&M (€2,95)

Wat schattig! Voor elke outfit bijpassende oorbelletjes!


Oorbellen H&M (€2,95 of €3,95)

Superleuke knopjesoorbellen wederom van H&M


Zooo, ik ben weer goed geslaagd! Wat vinden jullie de leukste aankoop? Of welke vind je helemaal niet leuk?

xoxo loes




8 opmerkingen:

  1. Super leuke dingen heb je gekocht, en die oorbellen zijn super leuk. Ik ga er zeker naar kijken in de H&M!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tas is echt super leuk! Goed dat je hem voor 20 euro minder hebt kunnen kopen want 50 was idd een beetje veel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tas is echt heel erg mooi! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, die tas is super gaaf!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen