zondag 27 mei 2012

Welcome back ♥

Lieve bloggers

Jullie zullen wel denken: ''Hollandmeisje, die naam heb ik lang niet gehoord?'' Of misschien zullen jullie me al helemaal zijn vergeten! Na ruim een jaar niet geblogt te hebben ben ik weer terug. Gister vertelde een vriendin van me (yorindal.blogspot.com) over haar blog. Toen gebeurde het. Ik werd lichtelijk jaloers en wilde het eigenlijk niet horen omdat ik het bloggen toch wel miste. m'n handen begonnen te tintelen en m'n hersenen werden spontaan actief. Vandaag realiseerde ik me dat er maar 1 oplossing was; opnieuw gaan bloggen op mijn oude vertrouwde blog Hollandsmeisje!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en ik weet niet hoeveel van jullie zelf nog aan het bloggen zijn, of dat jullie inmiddels al gestopt zijn! Bij deze heet ik jullie opnieuw van harte welkom op m'n blog, en ik zal zeker weer veel van jullie blogs gaan lezen! En ik hoop dat jullie ook af en toe mijn blog komen bezoeken!

xoxo loes

3 opmerkingen: