dinsdag 29 mei 2012

Wishlist item: Lita's

Jullie hebben ze vast al vele malen voorbij zien komen op menig blog of webshop. Op straat zie je ze een stuk minder, maar ze zijn zeker ´groots´ op modegebied. En ik, ik kan niet wachten om ze te bestellen, maar ´t is toch wel een hele investering. Zeker voor ´n 18jarige shopaddict, wiens geld niet uit een geldboompje groeit. Maar dromen mag altijd. En deze schoenen, ja ik heb het over schoenen, staan daarom ook  bovenaan mijn wishlist. 

Ik heb het over de prachtige lita´s van Jeffrey Campbell. En dan de studded versie!


Als je verliefd kon zijn op spullen, dan was ik zeker verliefd op deze zwarte studded lita´s. Oh, wat een pracht! Het is nu nog even wegdromen  bij deze juweeltjes, maar wie weet heb ik ze binnenkort daadwerkelijk aan m´n voeten! Maar of ze lekker lopen met hun 12/13 centimeter hoge hak en megaplateau is nog maar de vraag.

Wat vinden jullie van de lita´s van Jeffrey Campbell, of heb je ze toevallig zelf?
xoxo Loes

2 opmerkingen: