maandag 25 juni 2012

Chocolade cupcakes

Vandaag was letterlijk de eerste dag dat ik wat vroeg ben opgestaan. Ik heb inmiddels ongeveer een maand vakantie en heb tot nu toe vrijwel elke dag lekker uitgeslapen. Aangezien mijn dag vandaag vroeg begon had ik wel zin om weer een cakejes te bakken! Dit keer chocolade cupcakes!





Kijken jullie mee?





1. Oven voorverwarmd! Belangrijk iets wat ik toch snel vergeet omdat ik graag aan de slag wil met de cakejes!


2. De vormpjes uitgestald! Lekker vrolijke zomerse kleurtjes!



3. Benodigdheden in goede hoeveelheden klaargezet. Zo vergeet je minder snel iets toe te voegen en heb je precies wat je nodig hebt!



4. Alles bij elkaar gegooid en mixen maar!


5. Het verdelen van het deeg over de vormpjes vind ik altijd het meest vervelend, vooral omdat er vaak veel deeg aan de mixer en lepel blijft kleven.



 6. Heel onduidelijk, I know, maargoed de cakejes huppakee de oven in!


7. KLAAR!


8. Uit de oven.


9.  Dit keer geen fondant of marsepein maar chocolade en glitterstiftjes om de cakejes op te fleuren.




Erg mooi zijn ze niet, erg lekker wel!
xoxo Loes

9 opmerkingen:

  1. Aah wat zien ze er ontzettend cute uit! Ik vind ze wel mooi hoor hihi ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh ze zien er echt leuk uit! Lijken me ook lekker;)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammie! Ze zien er mooi uit :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nonommmie, ze zien er erg smakelijk uit! Ze zijn ook juist zo schattig! Awh, zit ik hier om 23;37 jou artikel te lezen en zin in cupcake's te hebben! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaa die zijn zo lekker! Heb ik ook gemaakt :D
    zelfs alleen dat beslag al voordat je gaat gieten is gewoon TE lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmm, ziet er heerlijk uit!

    Liefs xx

    p.s. Je volgt me op www.lovegirl-my-love-my-life.blogspot.nl , maar ik ben een nieuwe blog begonnen en ik zou het super vinden als je me daar zou willen volgen. Alvast bedankt!!

    www.liveyourpreciouslife.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aw heerlijk! Krijg er honger van hihi Heb je misschien wat tips om mijn blog leuker te maken? Xx

    BeantwoordenVerwijderen