maandag 4 juni 2012

Daily Make-up

Natuurlijk draag ik niet elke dag dezelfde make-up look. Maar ik heb, net als velen van jullie ook zullen hebben, wel een standaard look. Een look die ik vaak draag op schooldagen of regenachtige vakantiedagen zoals deze. In dit artikeltje wil ik jullie mijn dagelijkse make-up laten zien in foto's!



Toilettasje H&M

Lees verder voor meer foto's


Nivea soft maakt je huid heerlijk zacht. Ik gebruik hem alleen als ik last heb van velletjes of een droge huid. Dit is een klein minipotje.


Wake up concealer van Manhattan gebruik ik onder m'n ogen voor een net was frissere blik. Verder is deze cocealer niet geweldig dekkend.


Maxfactor foundation en Hema foundation kwast. Deze foundation vind ik heel erg fijn!
De kleur is precies goed en hij dekt voor mij erg fijn!


Catrice Prime and fine poeder en Catrice kwast. Sorry voor de lelijke verpakking, ik geef de ''plakbandjesbeveiliging'' maar de schuld! Deze poeder is echt heel fijn! Het matteert je gezicht en voelt lekker zacht aan. Het voelt als een fluwelen laagje over je foundation!


Hema Eyeliner. Geen commentaar, deze is gewoon super! Fijn kwastje & lekker zwart!

Hema Perfect Eyeliner. Deze gebruik is als oogpotlood en is lekker zwart!
Blijft niet superlang zitten maar pigment is dus prima.


Maybelline mascara en wimperkrultang. Heerlijke mascara met dat verbogen borsteltje!


Essence Lash & Brow gel. Deze gel laat je wenkbrauwen de hele dag mooi in vorm,
zonder opvallend effect of harde haartjes!


Rosebud Minted Rose lipbalm. Ik gebruik eigenlijk elke dag wel een andere lipstick op m'n lippen maar deze lipbalm is ook favoriet! Ruikt heerlijk!


Heb jij ervaring met een van deze producten? En wat is jouw mening daarover?
xoxo Loes

8 opmerkingen:

  1. Mooie producten. Ook grappig dat je dit artikel plaatst wou morgen namelijk ook een artikel plaatsen over mijn every day bakje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke producten! En die foundation kwast is ook super! Leuk blog!
    Liefs, Maruschka

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. die foundationkwast is inderdaad fijn! Lekker budget en heerlijk zacht!!

      Verwijderen
  3. Dit vind ik altijd zo leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De mascara lijkt mij heel fijn.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te zien, brengt je weer op ideeën :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De hema perfect eyeliner gebruik ik nu ook als oogpotlood en hij is heerlijk je kan en een mooi lijntje mee zetten lekker dun!

    BeantwoordenVerwijderen