zondag 3 juni 2012

examengala outfit

Vrijdag was het zover, het examengala! Na een aantal weekjes hard zwoegen hadden we wel een feestje verdiend. Daar liepen we dan, in de binnenstad van Arnhem, met onze jurkjes en hakken. We werden door menig voorbijganger een tikkeltje vreemd aangekeken. Zich afvragende waarom wij op de vroege avond tikkend met onze hakken de straten passeerden. We hadden niet zomaar een gala. Nee. We hadden ons eindexamengala met diner.

Al met al was het een gezellige avond inclusief lerarenband die onze oren heeft voorzien van mooie livemuziek. Daarna heeft de dj onze voetjes ook nog van de vloer gekregen en hebben we er een feestelijke avond van gemaakt!

Hier dan wat foto´s van mijn outfit die avond!

Ik&lief vriendinnetje Yorinda

Lees verder voor meer foto's!


Het gala was bij ons niet typisch een gala met limo's, lange jurken en opgestoken kapsels gecreeerd door de kapper. Bijna iedereen droeg een kort jurkje en er was een luchtige sfeer. Het gala vond plaats in een cafe/restaurant in Arnhem.






Ik was een beetje laat met het kopen van een jurkje en moest daarom op de dag zelf nog snel iets scoren. Jaja it's a shame.
Uiteindelijk kocht ik bovenstaand jurkje met wit, zwart en koraalrood. Het jurkje is van Shoeby.

Jurkje : Shoeby
Grijze hakken: Invito
Zwarte panty: Hema
Clutch: vintage
Armband: H&M
nagellak: Essie

Wat dragen jullie op galafeesten?
xoxo Loes

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk. Gezellige foto's ook.Ik draag meestal een zwart jurkje. Gala feesten zijn zo gezellig.

    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen