zondag 17 juni 2012

Hallo diploma!



Afgelopen woensdag kwam mijn laatste blogpost online. Dat is niet zomaar. Ik heb jullie niet verlaten! Ik heb het erg druk gehad met verjaardagen, feestjes en werken. Maar het allerbelangrijkste is dat ik afgelopen donderdag te horen heb gekregen dat ik ben geslaagd voor mijn vwo diploma!
Hartstikke blij was ik, en nog steeds! Ik kon het haast niet geloven. Wat is het heerlijk om definitief van de middelbare school af te zijn! De vlag werd meteen uitgehangen en hangt er nu nog steeds met trots. Daarom dus even dit korte berichtje als uitleg voor mijn afwezigheid!

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Wat goed. Heel erg leuk.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw gefeliciteeeerd! Lekker van genieten dus :-) Wat ga je nu doen, naar de musical academie of toch een andere studie? Liefs Sandra www.chocolateandlipstick.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat!

    x

    http://candylovecity.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen