vrijdag 22 juni 2012

HELP: Header maken

Wanneer ik wat rondstruin op het internet bezoek ik vaak een aantal standaard sites. Sites die bovenaan mijn favorite list staan, die ik niet kan overslaan wanneer ik het internet op ga. Daarnaast lees ik vaak veel van jullie blogposts en kijk ik ook vaak op andere blogs.
Vaak verwonder ik me over de mooie layouts en headers die ik tegenkom. Voor degene die het niet weten, een header is de 'kop' op de site. Was ik maar zo technisch ingesteld. Ik besloot te googlen op ´header maken´ en kwam zo op een site terecht. Och wat heb ik lopen klungelen. En och wat was het resultaat dramatisch.

Nu dus een vraag aan alle goede headermakers onder ons: Wie kan mij vertellen hoe ik dit het beste kan aanpakken? Of welke site/programma kan ik hier het beste voor gebruiken?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want anders zullen er dramatische gevolgen ontstaan!
(Just kidding)

xoxo Loes

2 opmerkingen:

  1. Ik heb een tijdje webdesign gedaan. Zelf bouwde ik hele layouts, headers, wallpapers ect. Ik gebruik voornamelijk paint en adobe photoshop CS5
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm.. Ik snap precies wat je bedoeld! Soms zit ik ook echt te kijken, maar volgens mij is het bij de meeste ook echt een kwestie van oefenen. Zelf heb ik ook nog niet de perfecte header etc, maar ik merk hoe meer ik oefen, hoe beter het lukt. Verder kan ik je niet helpen, sorry! Ik wil je nog wel bedanken voor de reactie's die je achter liet op m'n blog, super leuk! Ik had al eens iets terug beantwoord dat ik een kijkje langs jou zou nemen, maar het kwam er niet van. Nu dus wel! Bij deze; ik volg je absoluut! Je hebt een leuke blog & uitstraling van de layout e.d.! Liefs, Gerrianne

    BeantwoordenVerwijderen