zaterdag 2 juni 2012

leuke momentjes

In ´Leuke momentjes´ wil ik jullie de leuke en wellicht minder leuke dingen van mijn week laten weten. Zo weten jullie wat mij een beetje bezig houd, en waarvan ik vrolijk of juist minder vrolijk word.

leuke momentjes:
- Een van je favoriete liedjes van dit moment (Chasing the sun- The Wanted) op de radio horen wanneer je net wakker word. Juist omdat The Wanted nog niet zo bekend is, is het extra leuk!

- Je buurmeisje die langskomt om seizoen 8 van je lievelingsserie One Tree Hill aan je uit te lenen! Lang leve de series!

- Te horen krijgen dat je deze zomer in Belgie aan het werk mag, recreatiewerk, op een grote camping vlakbij Antwerpen!

- Je laatste examen, Frans, achter de rug hebben! En dus zomervakantie en eeuwige vrijheid hebben!

- Een blazer kopen van een goed merk voor maar €4,50! (Zie vorige post)

Mindere momentjes:
- Je lievelingsmok kapot laten vallen. Maar hee, scherven brengen geluk.

- Je beste vriendin die voor een half jaar weggaat op stage in het buitenland.

2 opmerkingen:

  1. Aangezien je blijkbaar best wel enthousiast bent over die blazer wil ik je toch aanraden om in de zomervakantie (aangezien je dan toch dicht bij antwerpen zit) zeker is naar de vintage winkeltjes te gaan die je daar overal vindt. (Eigenlijk gewoon is de zijstraten van De Meir ;D)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je in België aan het werk gaat. Heel veel plezier. Zelf ben ik vorige jaar een half jaar op stage geweest in belgie op een camping. Dan voor front office (receptie) medewerker voor vacansoleil. Leuke tijd.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen