woensdag 6 juni 2012

lievelingsnagellakjes mei

Mijn kastje met nagellakjes staan inmiddels propvol. Ik begon jaren terug met een aantal basic lakjes zoals simpel roze en standaard rood. M'n collectie is nu toch wel een stukje gegroeid. Het is niet meer bij de onopvallende lakjes gebleven. Neon, glitter en alle regenboogkleurtjes hebben hun plekjes opgeeist. Met zoveel lakjes lijkt het vaak moeilijk kiezen. Toch heb ik vaak zo m'n periodes waarin ik vaak dezelfde kleurtjes uit m'n kastje trek.

Daarom nu dit mini artikeltje over mijn 4 favoriete lakjes op dit moment.



bovenstaand plaatje laat natuurlijk al een glimp van de kleurtjes zien. Maar verklapt nog niks over de merken die hierachter verschuilen.

 

En dit zijn ze dan:

1. Essie - Meet me at sunset
Deed me in eerste instantie qua naam en kleur, denken aan Catrice, Meet me at coral island. Het Essie nagellakje pakt toch wat feller uit.
2. Rimmel - 500 peppermint
prachtig mintkleurig lakje, wat voor een mintkleuriglakje nog redelijk goed dekt!
3. rimmel - 825 Sky high
Supermooi blauwgroen lakje wat me doet denken aan zeewater.
4. Essence nude glam - 06 hazelnut cream pie
prachtig nude lakje, goed dekkend!


Wat is jouw favo nagellakje?
xoxo Loes

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen