woensdag 6 juni 2012

oude troep = fashion

Vintage winkeltjes zijn helemaal hot op dit moment. Lekker struinen door alle rekken, op zoek naar iets unieks. Oude kleren in de kledingkast worden daarentegen vaak weggegooid. Te klein of niet hip genoeg meer. Natuurlijk geldt dit niet alleen voor kleding maar ook voor sieraden, schoenen en tassen.

Wat nu echt niet draagbaar meer en een shame voor je kledingkast is is over 10 jaar misschien wel weer helemaal hip en modern! Niet weggooien dus! Hartstikke zonde!


Je ziet het wel aan tie dye items, zoals hierboven. Vroeger liep iedereen ermee. Vorig jaar zouden we gezegd hebben 'dat dat echt niet meer kon'. Dit jaar is het weer helemaal hip. Zo zie je maar weer, mode is een grote kringloop.

Lees verder voor mijn eigen 'bijna weggegooid' momentje.

Nou was ik eergister mijn kamer een beetje aan het fatsoeneren en bekeek zorgvuldig mijn sieradenrek. Er hing een hoop oude troep tussen van mijn 'neon periode' en mijn vredige jeugd.
Ik haalde een ketting van het rek en vroeg me af waarom ik die nog steeds had. Wat moest ik met dat ding. Voor de gein deed ik hem om en besefte me opeens dat het een superleuke korte ketting was!

Vandaag heb ik hem zelfs al de hele dag gedragen en het voelt gewoon als nieuw!




Dus voordat je iets weggooit, denk liever 3x te veel na dan 1x te weinig want weg = weg!


Heb jij wel eens een item teruggevonden van vroeger wat nu weer helemaal hip is?
xoxo Loes

1 opmerking: