maandag 11 juni 2012

rainbow eyes

Nee, deze rainbow eyeliner heb ik zeker niet zelf verzonnen. Wel helemaal zelf nagemaakt, hehe :)
Dit heb ik gedaan met mijn E88 palette van Boozyshop. De 88 palettes kennen we waarschijnlijk allemaal al wel. Ik heb destijds gekozen voor het E palette. Deze bevat veel verschillende kleurtjes maar ook genoeg bruintinten. Perfect voor mij dus, en perfect voor een rainbow look!

Lekker zomerse look voor bij een simpele outfit, of een outfit in een kleur. Simpel te maken met wat inspiratie uit de natuur! Laat die regenbogen maar komen!!!

In dit artikeltje laat ik aan jullie zien welke kleurtjes ik heb gebruikt voor mijn rainbow eyeliner.
Hieronder het resultaat!



Voordat ik de eyeliner heb aangebracht heb ik eerst een dun lijntje zwarte eyeliner aangebracht zodat de andere kleurtjes mooi uitkwamen en niet wegvielen. Verder heb ik wat zwarte mascara gebruikt om de look af te maken!



Boenstaande kleurtjes uit het palette heb ik gebruikt om de look te maken.
Sommige kleuren lijken net ietwat grauwer op het plaatje dan in het echt.


xoxo
Loes

7 opmerkingen:

  1. Wat grappig gedaan! lekker zomers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan zeg!
    Ik volg je, volg je terug?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dit is wel goed en leuk gedaan!

    x

    http://candylovecity.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf gedaan! Erg creatief :-) Ik wil er toch ook eens mee beginnen om leuke oog looks te maken! Liefs Sandra www.chocolateandlipstick.com

    BeantwoordenVerwijderen