donderdag 21 juni 2012

Review: Nagellak removerpads Action

De nagellak removerpads van de Action heb je misschien al voorbij zien komen in mijn vorige shoplog, of menig ander shoplog op menig ander beautyblog. Toch heb ik nog een review van deze pads gemaakt die voor maarliefst €0,95 worden verkocht. De doosjes worden verkocht per 2 met ieder 30 pads.

Mijn verwachtingen waren erg minimaal. Nagellak removerpads voor nog geen 1 euro, dat kan toch niks zijn? Toch hebben ze mijn verwachting overtroffen. Daarom hier mijn mening over de pads.




Waarom pads?
-  Het doosje is lekker klein, rosebud formaatje, en erg makkelijk mee te nemen. Wanneer je op vakantie gaat of een dagje weggaat kun je altijd makkelijk je nagellak verwijderen zonder gesjouw van een fles remover en watjes.
-  Wattenschijfjes laten vaak vervelende pluisjes achter op je nagels wanneer je je oude lak verwijderd. Dit kan erg vervelend zijn wanneer je een nieuwe lak opbrengt. Bij deze pads heb je daar vrijwel geen last van.

Waarom nou deze pads?
-  De pads bevatten geen aceton waardoor het minder slecht voor je nagels is.
-  De pads ruiken naar groene appel, en dit is echt lekker. Geen vieze nepgeur.
-  De pads laten je nagels glad, niet uitgedroogd, achter. Daarnaast zorgen ze ook nog voor een verzorging van de nagelriemen.



Nadelen?
-  De pads zijn erg dun maar doen verder wel goed hun werk.
-  De pads laten erg veel vloeistof achter op je nagels. Niet erg handig dus als je bijvoorbeeld in de trein zit. Het is wel fijn om je handen eventjes te wassen na het verwijderen van de lak.

Al met al ben ik hartstikke tevreden over deze pads! Ze doen hun werk. Ik had ongeveer 2/3 schijfjes nodig om mijn nagels weer lakvrij te krijgen! Daarnaast geen vieze aceton lucht die erg vervelend kan zijn als je in het openbaar je nagellak verwijderd. Handen geurend als appeltjes verblijden daarnaast ook nog je omgeving!

Ken jij dit product al?
xoxo Loes





5 opmerkingen:

  1. Jammer dat je ze onderweg beter niet kan gebruiken. Maar van de rest klinken ze goed.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke blog heb je! ik volg je. volg je me terug??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ze ook! Vandaag nog weer een nieuwe verpakking gekocht :-) Inderdaad een nadeel dat er zoveel vloeistof achter blijft, maar na het intrekken zijn je handen wel erg zacht :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lijkt me fijn, ik denk dat ik ze voor mn vakantie maar ga aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ze ook maar mijn nagels, en vooral vingers worden erg droog als ik deze pads gebruikt heb...
    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen