woensdag 20 juni 2012

shoplog Action

Wat een drukkend weer was het vandaag zeg! Helaas was het zonnetje goed verstopt maar lekker warm was het wel. Een mooie dag om er eens uit te fietsen. Ik ging samen met m'n moeder langs de Action in Arnhem-Zuid en heb daar weer wat dingetjes geshopt!

Sommige producten zag ik in shoplogs van jullie en wilde ik toch ook echt een keertje gaan proberen. Bijvoorbeeld de befaamde lipsticks en de nagellakremover pads. Hierover zullen later nog reviews komen.

Enjoy!

Tropical Sunmilk van Hegron (met kokosgeur!!!)
Deze is in factor 40 met Argan olie en Sheabutter die zorgen voor het hydrateren.
250 ml voor €4,-


Pure Coconut Shampoo & conditioner
Voor echte kokosliefhebbers! En supervoordelig!
Beide 500 ml voor €2,-

De lipsticks in Silky Nude & Peach.
Met vitamine E & Aloe Vera. Niet getest op dieren!
Samen voor €0,89 (WHUT?)

Nagellak removerpads
30 stuks per doosje in de geur green apple.
€0,95


Superschattige regenlaarsjes in zebraprint.
De laarsjes zijn halfhoog.
€6,99

Nou ik ben weer helemaal blij met m'n budget aankoopjes!
Wat vinden jullie nou echt een topproduct van de Action?

xoxo Loes

4 opmerkingen:

  1. De regenlaarsjes zijn keileuk.
    Leuke items.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een schattige regenlaarsjes! Ik ga vrijdag een action ronde doen, allemaal vakantie producten aanschaffen :) Liefs Sandra www.chocolateandlipstick.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel leuke spulletjes. Ik ben ook helemaal verslaafd aan de Action en heb ook regelmatig shoplogs over de Action. En tip: de Big Bazar is ook zo'n winkel als de Action en heeft vaak nog veel meer merken in de schappen bij de verzorgingsproducten, zoals Dr. van der Hoog enzo.

    BeantwoordenVerwijderen