vrijdag 1 juni 2012

Wishlist 01´06

Iedereen heeft wel een aantal items die hij/zij op haar 'wishlist' heeft staan. Zo kan dat zijn op gebied van kleding, accesoires, make-up of bijvoorbeeld schoenen zijn. In mijn telefoon had ik al een tijdje zo'n lijstje staan. Het leek me wel leuk om in collagevorm een aantal van mijn 'wishlist' items te laten zien.



1. Michael Kors tas, zo mooi maar veel te duur voor mij.
2. Meer blousjes, in alle kleuren & printjes.
3. Jeffrey Campbell lita's met studs.
4. Rockstar zeep van Lush.
5. Zebraprint shortje van de H&M.
6. Lemony Flutter van Lush.
7. Een bloemenprint blazer (deze is van Zara)
8. Een broek met een printje, liefst iets met geel.
9. Shortje met glitters van H&M.
10. Ettika Armbandjes met quotes erop.
11. Leren jasje.
12. Pastelgele blazer (Zara).
13. Studs voor op m'n Vans.


Wat staat er bovenaan jullie wishlist?
xoxo loes

2 opmerkingen:

  1. Oeh, de shortjes zijn echt leuk!

    x

    candy.love.city

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zitten leuke spullen in je wishlist!
    Sommige kunnen zo op die van mij haha!

    BeantwoordenVerwijderen