donderdag 25 oktober 2012

Budgettip: handschoenen



Handschoenen. Je hebt ze in alle kleuren, vormen, maten en diktes. De winter begint eraan te komen maar erg koud is het nog niet. De dikke, wollen wanten hoeven nog niet aan. Dunne handschoenen zijn nog niet per se nodig, acceptabel zijn ze wel.

Ik vind het zelf altijd zo'n geldverspilling om van die dure handschoenen te kopen. Ze worden toch vies, moeten door weer en wind en zijn er slechts om je handen warm te houden.

Hoe cute zijn deze! Je moet er van houden, panterprint. Ik vind het leuk! Het zijn dunne handschoentjes gemaakt van elasthan. Ze zijn leverbaar in deze twee keuren in een maat.
En ze waren zeker budgetproof. Per setje waren de handschoenen €1,79 bij de Zeeman.
Nu kom ik zeker de winter door!


4 opmerkingen:

  1. leuke handschoenen !

    ik wil je even laten weten dat ik je genomineerd heb voor de liebster award !

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de blauwe heel leuk!
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen