donderdag 25 oktober 2012

Ode aan: Lush Eau Roma Water

"Soms moet je een ode geven aan iets. In dit geval zullen dat producten zijn. Producten waar ik blij mee ben. Omdat ze fantastisch zijn, omdat ze verrassend zijn en omdat ze dat beetje extra aandacht verdienen."


Lush, Eau Roma Water



Wat een fijn product is dit! Lush Eau Roma Water is een toner voor je gezicht voor een droge tot normale huid. Ik zelf heb een erg gevoelige huid. Ik heb snel last van een rode huid wanneer ik een product aanbreng. Bij dit product niet! Ook zorgt het ervoor dat mijn gezicht fris en schoon aanvoelt. 

pluspuntjes
1.Verkoelend en verfrissend
2. Reinigt make-up restjes
3.Geeft geen rood gezicht
4.Droogt je huid niet uit



Oh, ja! Dit vind ik toch altijd zo'n leuk detail van Lush!
Elk product bevat een stikker met de naam van de maker, zo leuk.


Ik ben helemaal tevreden! Ben benieuwd of jullie het product kennen.
xoxo Loes


1 opmerking:

  1. ik ken dat product niet maar ik ben echt fan van Lush! vooral die lipscrub <3

    leuke blog trouwens

    kus, Hanna

    BeantwoordenVerwijderen