maandag 29 oktober 2012

RTV Arnhem: Toename woningovervallen


"Omdat ik student journalistiek ben werk is sinds kort naar eigen initiatief bij RTV Arnhem. Hier zal ik me bezig gaan houden op de redactie en met het verslaggeven. Af en toe zal ik iets posten van mijn werk daar."


In bovenstaand filmpje ging ik mensen vragen stellen over een nieuwsfeitje. Dit was de tweede keer dat ik dit had gedaan. Ook dit is leuk om te doen. Wel lastig, veel mensen hebben geen zin om voor camera vragen te beantwoorden. Er komen soms hele negatieve reacties. Gelukkig zijn er ook veel mensen die het wel leuk vinden om even te praten!

3 opmerkingen:

  1. Wauw, knap dat je dat durft, lijkt me ook leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! ik had laats mondeling in frankrijk dus ik kan me voorstellen hoe het voelt om zomaar op mensen af te stappen. Best eng nog denk ik?
    Ik lig trouwens echt helemaal stuk om het beeld op 0:58

    BeantwoordenVerwijderen