dinsdag 23 oktober 2012

Shoplog Primark

Naar de Primark gaan blijft een feestje. Druk is het er altijd,  clichébeeld. Met wat mentale voorbereiding weet ik mezelf altijd over te halen niks van de drukte aan te trekken. Afgelopen week was anders. Zo druk had ik het nog nooit meegemaakt. Maar ach, we waren niet voor niets naar Rotterdam afgereisd. Samen met een vriendin heb ik het twee uur uitgehouden in die dierentuin met losgeslagen beesten. Dat is een hele goede vergelijking zal ik je vertellen. Inmiddels was de temperatuur er volgens mij boven het kastje van de thermometer uitgestegen. Ik weet dat we allemaal klagen wanneer het kouder wordt, maar och wat waren wij blij om weer buiten te staan!

Lees verder voor mijn korte shoplog met foto's!



1. tas met studs €12,00

Ik zag deze tas voorbij komen in een andere shoplog. En oh, wat een leuke tas!
Die moest ik hebben. Gelukkig hingen er nog genoeg, lucky me!
Deze tas is 'plat' en je kunt 'm om je schouder dragen.


2. bordeauxrode kanten blouse €15,00

Bordeauxrood vind ik een erg mooie kleur. Daarnaast hou ik van blousejes.
De perfecte combinatie voor mij dus.

3. bloemetjes blouse €15,00

Nog een blouse! Wat vond ik deze leuk zeg!
Die bloemetjes zijn misschien wat oubollig maar juist daarom vind ik hem geweldig.
Zie ook het leuke gouden knoopje op de kraag. Deze zit tevens ook bij de polsen.

4. hondjesshirt €6,00

Ik hou van hondjes en ik hou van wijdvallende shirts. Goede combinatie dus!
Hoe schattig! Alhoewel ik niet echt veel met tekkels heb vind ik dit shirtje erg leuk.

5. kruisjesoorbellen €1,50

Deze vind ik gewoon super. Ik had een een ring met een kruis en kleine knopjes
met kruisjes. Deze moest ik ook hebben.

6. Goudkleurige ketting €5,00

Ik vond dat ik te weinig leuke sieraden had, deze ketting vond ik erg mooi.


xoxo Loes






13 opmerkingen:

  1. Geweldige aankopen, vooral die tas is zo mooi!
    Ik ben je blog op bloglovin gaan volgen! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Bedankt voor je berichtje! Dat is een super leuk idee :-)
    Mooie blog heb je! Ik ben je nieuwste volger.
    Hoop dat je mij ook wilt volgen!

    Liefs, Annewil
    lovetolittlethings.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankoopjes! Ik hou echt van de Primark.
    Ik volg je al een tijdje, zou je me misschien terug willen volgen?
    http://goldenmustaches.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie aankopen, ik ben dol op de Primark! En wauw je tas is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, Loes! Hoe leuk om je hier ook tegen te komen!:) ik was eerst ook een tijdje niet meer zo actief!

    Vind je bordeaux rode blousje mooi! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die tas heb ik ook gekocht toen ik pas bij de primark was! verder ben ik lichtelijk jaloers op je blousje! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe manier van schrijven heb je.
    Leuke aankopen!

    Ik ga je blog volgen.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel, wat lief!
      Ik wilde jouw blog ook bekijken, maar snapte eerlijk gezegd niet helemaal hoe 'ie in elkaar zat:$

      Verwijderen
  8. Leuke aankoopjes,
    wil binnenkort weer langs de Primark!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HI meid

    Bedankt voor je reactie..
    Primark is zeker gekkenhuis..Je bloemenblouse en kruisoorbellen vind ik erg leuk..

    Check mijn nieuwste blogpost...

    Bye

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk allemaal en leuk om te lezen! Snel maar weer eens langs de primark.Ik vind die bordeauxrode blouse en die blouse met bloemenprint echt super mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen