zaterdag 27 oktober 2012

alvast 'Happy Halloween' met Picmonkey

Op Picmonkey kan je normaal je foto's bewerken. Naast simpele trucjes zijn er ook uitgebreidere mogelijkheden om je foto's net wat mooier te maken. Ik gebruik Picmonkey al een hele tijd. Vandaag bezocht ik de site weer. Ik zag er van alles staan over Halloween. Ik besloot er eens op te klikken en kwam er achter dat het programma tijdelijk 6 thema's gebaseerd op Halloween had toegevoegd. Op deze manier kun je dus je foto's bewerken in Halloweenstijl. Zo kun je creepy teksten en plaatjes toevoegen en maken rode ogen en bloedspetters je tot een ander persoon. Ook de wellicht bekende skull make-up is op de site verwerkt.

1.Leuk voor een uitnodiging van een Halloweenfeestje:
Stuur elke vriendin een kaart met haar bewerkte Halloweenfoto erop, kan ze schrikken van zichzelf.
2. Leuk om mee te experimenteren, hoe eng kun jij jezelf maken?

Hier dan mijn beste resultaat!




3 opmerkingen:

  1. Supergaaf! Blijf het zeggen, haha!:)
    xo
    www.tw-of.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, superleuk! Ik ben echt gek op pickmonkey :) Ik ben je gaan volgen, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen