woensdag 31 oktober 2012

What to do with a scarf


'What to do with a scarf', lees snel verder voor 9 ideetjes!



1. draag 'm waarvoor 'ie is gemaakt, als sjaal.

2. Draag 'm als haarband.


3. Maak 'n megaknot (bijvoorbeeld met een haardonut) en knoop de sjaal er omheen.

4. Draag 'm als bandana. lekker oldskool.

5. Knoop 'm om het hengsel van je tas. 

6. Gebruik 'm als tafelkleed. Gezellig!

7. Gebruik 'm als ondergrond bij het maken van foto's. Zo creëer je steeds een andere sfeer 
en leuk je je foto's op.

8. Knoop 'm om als tailleriem.

9. Knoop 'm onder de boord van je blouseje voor een net maar toch speels effect.


9 opmerkingen:

  1. Creatieve ideeën! Ik vind de haarband heel leuk bij je staan:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk artikel! Vind hem als bandana ook wel erg leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog heb je! Zullen we elkaar volgen? Ik volg je al!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke ideetjes! Zou je het leuk vinden om elkaar te volgen? Laat maar weten via een comment op een van mijn posts!

    Veel liefs,
    Ilse

    www.frescodulce.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat achtergrond idee ga ik denk ik wel eens gebruiken, super slim! En aan je tas vind ik ook altijd super leuk. Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen