maandag 26 november 2012

AFW zoekt vrijwilligers

De AFW, Amsterdam Fashion Week, zoekt vrijwilligers! Ik las dit gisteren op het internet en vond dat ik dit met jullie moest delen. Zeker voor de fashionliefhebbers onder ons is het wellicht een leuke stap richting de fashionwereld.


even kort, wat is de AFW?
In 2004 is de Amsterdam Fashion Week ontstaan als initiatief om Amsterdam op de kaart te zetten als modestad, of 'bestemming voor fashion'. Twee keer per jaar komen de mooiste ontwerpen voorbij. Deze worden verdeeld over een zomer- en winterweek. De AFW kent 3 belangrijke termen/waarden: Connect, Grow & Celebrate. Connect staat voor het dichten van het gat tussen de commercie en de creativiteit. Grow staat voor het doel om fashion uit Nederland op internationaal niveau te krijgen. En Celebrate staat voor het vieren van het hebben van Nederlands modetalent. 


juli 2012


Natuurlijk niet meteen verwachten dat je mag helpen met de styling van de modellen of mag helpen met de make-up. Maar, je moet ergens beginnen!

Werkzaamheden:
verschillende taken zoals baliemedewerker, muntverkoop, 
garderobemedewerkers, seaters en runners.

leeftijd
minimaal 18.
Wanneer?: 
van18 t/m 27 januari.


Hartstikke leuk toch? Als ik vrij was geweest die week had ik me zeker opgegeven! Lijkt jullie dit ook leuk?
Als een van jullie toevallig gaat helpen, laat even weten hoe het was!!


voor meer informatie check ilovevacaturenews

2 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk! Alleen helaas kom ik met mijn 14 jaartjes oud niet zo ver, haha!
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga waarschijnlijk voor m'n stage helpen haha!
    Maar dan met de designers,
    en niet met de organisatie van de week zelf!
    Wel een leuke ervaring lijkt het me!

    BeantwoordenVerwijderen