woensdag 21 november 2012

new in: nagelwielen


3 nagelwielen €3,-

Ik wilde al een tijdje nagelwielen maar op de een of andere manier kocht ik ze nooit.
Toen ik ze zo goedkoop tegenkwam besloot ik ze mee te nemen.
Ik ben totaal niet goed in nailart, wat ik best wel jammer vind. Misschien kan ik het hierop een beetje gaan uitproberen. Lees verder voor mijn lievelingslakjes en dupes.




2e: Rimmel lycra pro -500 Peppermint
3e: Rimmel 60 seconds - 825 Sky High


1e: Gosh - 549 Holographic
3e: BarryM - 223 Neon Pink
4e: Essence nude glam - 06 Hazelnut cream pie


Essie - 67 meet me at sunset
OPI - malaga wine


H&M - paradies pink
Maxfactor - 08 Diva violet

Dupes


OPI - Malaga wine
Catrice - 070 Caught on the red carpet



Rimmel Lycra pro - 295 Fancy Fushia
Essence show your feet - 05 Flashy pink

8 opmerkingen:

  1. Al die rozen zijn heel mooi!

    Liefs,
    xfashionmeep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtjes, ik vind de wielen zo handig.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die holographic van gosh is prachtig.! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eigenlijk moet ik zulke dingen ook maar eens gaan aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Die Holographic van Gosh! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaaa, die is prachtig he! Vooral in de zomer wanneer de zon veel schijnt!

      Verwijderen
  6. IK ben dol op spijker verven en ontwerpen.. :)

    BeantwoordenVerwijderen