dinsdag 6 november 2012

RTV Arnhem: 21 koopzondagen

"Omdat ik student journalistiek ben werk is sinds kort naar eigen initiatief bij RTV Arnhem. Hier zal ik me bezig gaan houden op de redactie en met het verslaggeven. Af en toe zal ik iets posten van mijn werk daar."


In bovenstaande video ben ik zelf niet in beeld. Ik ging met de cameraman naar de markt in Arnhem. Daar vroeg ik mensen wat zij ervan vinden dat er 21 koopzondagen komen. Dit is leuk om te doen! Sommige mensen vertellen hele verhalen die uiteindelijk helemaal niet meer over het onderwerp gaan. Zo leuk, maar soms ook om een lamme arm van te krijgen! Letterlijk.

5 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk om te zien! Vind je het niet raar om jezelf terug te horen?
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel! het is best raar om jezelf te horen inderdaad! Ook omdat ik, volgens de cameraman, een lagere en serieuzere stem opzet tijdens het filmen. En dat heb ik zelf niet eens door! haha

      Verwijderen