vrijdag 18 januari 2013

youtube account

Hallo allemaal,
 
Ik schrijf de laatste tijd erg weinig op mijn blog.
Ik ben namelijk van plan over te stappen naar het maken van filmpjes.
Op dit moment staat er 2 Youtube Filmpjes online.
Je kunt ze hier vinden.
 
De komende tijd zullen er meer filmpjes verschijnen.
Wel ben ik nog echt een youtubenoob, ik zal dus nog veeeel moeten leren haha!
Het zou leuk zijn als jullie je abonneren!
Voor degenen die zelf een Youtubeaccount hebben, let me know!
Dan zal ik me ook op jullie abonneren!
 
De filmpjes zal ik hier blijven posten!
 
xxx Loes (hollandsmeisjeLoes)

8 opmerkingen:

  1. heel leuk!
    xoxo


    http://idontjustexistilive.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel leuk dat je daarvoor kiest, een nieuwe uitdaging! Ik vind het altijd knap als mensen goede filmpjes kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi meid

    Dat is zeker lang geleden dat jij een blog schreef,,,
    Leuk een nieuwe uitdaging,,,filmpjes...ben erg benieuwd naar de rest..
    Nog bedankt voor je reactie op mijn blog en check gauw mijn nieuwste blogpost..

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankopen! En je bent goed voor camera! Het zou misschien wel mooier zijn als je ergens zit/staat en dat we je dus wat beter zien, als je begrijpt wat ik bedoel.

    BeantwoordenVerwijderen